vilken dag

Nu börjar jag bli sur jag kan fortfarande inte lägga in bilder så kan inte lägga in bilderna från igår och inte från shoppingen och de idag.. Det suger verkligen och jag vet inte vad jag ska göra!? Får väl fråga syrrans kille eller syrran dom kanske vet hur jag ska göra eller så är de ju inte så långt kvar tills mor & far kommer hem igen :)

Det va så kul när jag smsade med dom idag.. dom börjar t.o.m längta hem lite dom med och de kan jag förstå! Sova i sin egna säng, svensk mat... inte försen man åker iväg som man verkligen inser vad man har här hemma liksom! :) Dom vill hem och vi här i Sverige vill också ha hem dom nu!

Vilken dag de har varit. Åkte in till v-ås där jag mötte upp Frida:) Hämtade mina gladögon och solglasögon sen tog jag en fika-shopping typ?! Hittade lite små saker plus att jag köpte Ninas present idag, HOPPAS hon blir glad sen när hon får den!

Efter de så kom sis och plockade upp mig snäll som hon är, plus att hon gjorde mig sällskap när jag skulle käka flottigt och hon gjorde mig också sällskap när jag skulle handla.. INTE bara de hon körde hem mig också! Vilken GULD syster man har alltså! :)

Sen nu när jag kom hem så packade jag upp allt, plockade undan diskmaskin och stoppade i den igen. Samt tagit ut soppor och tagit in post och en jävla massa andra små saker. Och börjat tvätta har jag också gjort.

NU väntar jag bara på om karl helvete tänkte svara på mina sms om han ska komma till mig idag eller inte!

Suger att jag inte kan lägga upp bilder.... Mindre glad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0