vilken natt

Nu är de inte långt kvar tills mamma & pappa kommer hem :) Dom kommer hem imorgon strax innan lunch, gud så skönt de ska bli att få hem dom igen! Har verkligen längtat efter att dom ska komma hem igen.

Vilken natt de blev igår! Känner mig halft om halft överkörd typ :) Vi hade ju hur sjukt jävla kul som helst!! Denna kväll va ju oförglömlig.. de jag menar jag och Bea vi har alltid kul verkligen :) Sen va vi med Alexandra och hennes kompisar också de va ju hur trevligt som helst. Usch jag bara pladdrar på känner jag... Jag ska väl ta och gå upp och lägga mig igen en stund fy så skönt!

Men om mobilen vill som jag vill så hoppas jag att jag kan få in bilderna som togs igår på datorn så jag kan lägga upp dom här men jag hoppas och tror att de ska gå :) Ni får ha de så bra så länge så höres vi lite senare :)) Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0