en dag kvar tills helgen

Hallå där :) Gaaah, jag längtar så fruktansvärt till helgen när Nina ska komma och sova här de ska bli så himla kul och jag tror jag t.o.m saknar henne lite då! Så nu är de bara en natt kvar sen kommer hon hit, wiee!

Jag gick & la mig runt 8 imorse sen kom Sandra in och väckte mig innan kl 1 de är ju bra. Hon ska snart åka hem då ska jag städa lite och sådär och sen ska jag väl åka in till stan I guess.. Hmm känns ju lite sådär mindre lockande vill ju sova i mina egna säng inatt, får se vart jag tar vägen de visar sig!

Från kvällsmyset igår :)


Men jag hör av mig om jag drar och då lägger jag upp en outfits bild eller något i alla fall :) Kramisar!




Kommentarer
Postat av: sanna

va fin blogg du har !

jag har frågestund, kika in och skriv ställ gärna en fråga :)

2011-01-20 @ 13:29:30
URL: http://arviiiiidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0