ser inte klok ut

Jag är verkligen ledsen men ser inte klok ut i håret så måste fixa håret imorgon innan jag ska åka ner på stan! Blir lite tight med tiden men jag får kliva upp tidigt som fan och åka och köpa blonderings färg för jag ser verkligen inte klok ut! Jag började as garva när jag såg hur de blev.

Ah men de gör inget.. de som suger lite är att jag blir tvungen att lägga blont i hela håret och jag är rädd att de ska bli gult eller orange eller något men de visar sig, hoppas jag har turen på min sida imorgon bara. De va ju inte tänkt att jag skulle se ut såhär utan jag skulle bara bli naturligt blond men nu blev de inte så! Ni får inga bilder försen detta är fixat tyvärr!

Nu ska jag ta de lungt och sådär så vi hörs imorgon :) Sov så gott ikväll sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0