finally

Nu har pappa kommit hem från lasarettet och de känns hur bra som helst. Verkligen helt sjukt när jag fick höra va de var som hade hänt med han, hamnade i chock sånt där händer liksom inte men de kan de tydligen göra. Man ska va rädd om sina nära och kära för man vet aldrig när dom tas ifrån en. Nu ska vi inte va sånna för pappa mår som han ska må och de är huvudsaken!!

Jag har inte så mycket att säga jag är fortfarande sjukskriven och de går bra med Coco.. Jag lever osv! Tänkte börja plugga ska bara se till att boka ett möte med en studievägledare så de blir gjort någon gång i år fan! Hmm livet suger lite från och till men försöker att hålla tillbaka lite och kämpa på ändå nu har jag ju någon som håller igång mig! Va skulle jag gjort utan min lilla Coco.. HAHA jag får aldrig uppmärksamhet längre han har snott mitt rampljus!

Hoppas allt är bra med er och att ni har massa underbara sommarlovs planer :) KRAMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0