stay away

Alltså jag blir så himla trött på killar. Finns de någon vettig jävel som de går att komunicera med så vill jag gärna att du tar ett steg fram. Herregud vilket misstag jag har gjort! Hur fan kan ni va så jävla självupptagna och inte tänka på annat än er själva? Alltså jag begriper inte sånt här. Kärlek finns inte och så är de bara! Bara ett jävla påhitt för att folk ska tro att dom är lyckliga fast dom inte är de för de är bara påhittat alltihoppa. Nej usch alltså jag spyr på kärlek just nu eller vafan de nu kallas. De är sånt vi ser på film och så är de bara de finns inte på riktigt. Fan jag är så jävla arg att jag tror jag spricker. De finns bara en person på hela jorden som kan komma ur sitt jävla skall och tala om för mig att kärlek finns men den personen kommer aldrig komma ur sitt jävla skal så fuck this. Love doesn't excist! Please just fucking live with that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0