äntligen

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!! Har jag en dator så jag kan skriva till er :) Allt med flytten gick bra och jag har kommit i ordning. De negativa är att jag är sjuk nu igen och de är inte kul för 5 öre. Jag mår verkligen skit så inlägget blir inte så långt. Bara så ni vet i alla fall så har jag precis ringt och beställt internet så de kommer på fredag eller på måndag då kommer jag börja blogga igen..

Har haft fullt upp och så men de har varit drygt utan internet och att veta att man inte kan blogga, hemsk känsla de där :( Men nu är jag snart igång igen! Ni är underbara som väntar.. Slänger upp lite bilder på lägenheten då så stanna kvar & håll ut alla fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0