sista veckan i mars

God morgon på er mina fina läsare! Jag har nyligen klivit upp nu. Första dagen på de nya jobbet idag och jag är hur nervös som helst för de känns som om jag inte kan de jag ska kunna. Allt kommer nog att gå bra men trots allt så går man ju inte säker på ett sånt här jobb.

Jag ska i alla fall vakna till lite nu och sen blir de frukost. Efter de ska jag hänga upp all ren tvätt som jag fick tvättat i helgen, diska med mina nya diskhandskar haha, plugga på det nya jobbet och sen ringa till ett jobb här jag bor. Ska också hinna äta och allt... hmm jag vet inte men jag känner mig stressad de känns som om de kommer sluta med att jag springer till bussen som en galning men ska försöka att inte stressa :)

Jag skulle verkligen vilja shoppa just nu till lägenheten de är en hel del kvar som jag ska köpa tidsnog:


Byrå till sovrummet

till sovrummet

till sovrummet

till sovrummet

sovrummet i fönstret

2 st hyllor ovanför sängen

klädställning

till fin middags bordet

till sovrummet

till vardagsrummet vid fin middagsbordet.

Det här och så mycket mer är de jag har kvar. Jag har en del kvar i köket också sen måste jag köpa massa olika sorters glas och allt, de är MYCKET som sagt.

Klockan är 10 och jag ska hinna med en hel del tills klockan är 13 så jag lär ju ligga i lite nu känner jag. Ni får ha de så bra alla underbara. Kramar!

PS. Jag ska ta bilder på lägenheten såfort jag hämtat min systemkamera! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0