mår inge vidare

Hej på er alla fina läsare, hoppas allt är bra med er :) Idag åkte jag in till Västerås igen för tredje gången för att shoppa klart allt :) Så nu är de äntligen klart. Åkte dit med Mor & far så vi passade på att ta en fika på Espresso House när vi fick lite tid över. Det var verkligen trevligt att ta en fika nu innan dom åker. Dom åker iväg imorgon på morgonen sen kommer dom inte hem försen om lite mer än två veckor.. :( Kommer sakna dom och vara avundsjuk men jag ska nog få de att rulla på här ändå med plugget och allt.

Setat och gjort en liten planering hur jag ska hinna klart med uppdraget på så kort tid som möjligt så nu tycker Coco att jag är tråkig och osocial så ska väl lägga undan de här och göra han sällskap :) Har inte mått bra idag heller så hoppas jag får en bättre dag imorgon.

Lägger upp lite bilder sen på mitt julpynt och sådär som jag köpte på stan :) Ni får ha de så bra, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0