värsta dagen i mitt liv

.. och den blir bara värre för varje timme som går. Så himla besviken på vissa personer som borde stöttat mig idag. Jag kan inte ens beskriva hur ledsen jag är. Har gråtit nu i flera timmar och har panik som inte går att beskriva.

Börjar med att man vaknar och sen får man veta att man haft inbrott i sitt förråd och sen när man går upp och kollar så var alla saker upp och ner och höller om böller de va bland de värsta jag sett. Försökte få en bild där man kunde se mer tydligt hur de verkligen såg ut men de va svårt. Sen insåg jag att de va väldigt mycket saker som fattades (värde saker dessutom) vissa saker bryr jag mig inte om men dom som va till ett högt värde bryr jag mig om. Sen är de så mycket som är förstört och ah nej finner inga ord till de här.. Dom har rotat i mina privata ägodela och de går inte att beskriva hur de känns. Dom har kollat på mina foton och allting de känns som om man bara vill gå och gräva sin grav när den här dagen är slut.

Jag är så fruktansvärt ledsen och nu måste jag försöka få dessa tårar att sluta rinna. Hoppas att dom får fram fingeravtryck på verktyget jag hittade.. ah nej jag vet inte.. vill bara ta coco och åka långt härifrån just nu!

Jävla idioter som inte kan skillnaden på mitt & ditt och som bara vill förstöra för människor. Undrar hur dom skulle känna sig om detta hände dom! Just nu är jag en tickande bomb som bara väntar på nästa grej!!!

Hoppas ni aldrig varit med om något sånt här och om ni har de så tror jag ni förstår exakt hur de känns! Kram på alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0