nu har soffan kommit

Jag beställde en soffa för inte så länge sen :) Skit snygg! Praktiskt också med tanke på att de är en bäddsoffa slipper jag ha min stora säng, tar så mycket plats.
Sen blir de också en mjuk och skön matta :)
Och sen två stycken byråer :)
Sen när de är köpt blir de tapet och färg. Och när allt är klart så ska jag också köpa lite annat smått och gått. Lite filtar, ljus, någon lampa kanske osv :)
De kommer bli hur bra som helst känner jag på mig de kommer bli en pang lägenhet.. Längtar verkligen tills de är dags att flytta nu. Kan inte tiden gå snabbare?
Har börjat "jobba" nu också. Jag provjobbar bara så det kallas för prövning eftersom jag var sjukskriven ganska länge. De är helt okej jag trivs hittills bra på Coop. Hund coachen kommer imorgon så ska jag se om jag kan få ordning på Coco inom någon månad :)
Helt slut känner jag.. Mår inte bra alls tror jag börjar bli sjuk jag gick lite tidigare idag för jag kunde knappt stå på mina ben och jag mådde illa från och till.. Hade ont i halsen typ nej usch de va verkligen hemskt. Nu har jag vilat iaf och de första jag känner när jag vaknar är att de känns som om jag skulle ha feber plus att jag mådde extremt illa. Aja får se hur de blir imorgon :) Hoppas ni alla mår bra och så i alla fall..
Nu ska jag återgå min sötnos ligger här brevid mig och vill att jag ska mysa men ni får alla ha de bra tills vi hörs igen kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0