torsdag

Heej alla fina läsare! :) Fick åka till stan idag för att hämta mina pengar men jag gjorde värsta tabben. Hade möte i Hallsta sen skulle jag ta bussen till Västerås men bara för att jag va så inställd på att jag skulle till Västerås råkade jag hoppa på bussen på en gång så jag missade mitt möte. Bussen hann bara börja rulla sen insåg jag det, korkat men är man virrig så är man vad mer kan man göra liksom. Men de va ingen fara bokade om mötet till imorgon istället så tur va väl de. Fick lite saker för besväret på ginatricot så de va ju snällt i alla fall. Sen åkte jag till 55:an och hälsade på Samer :) mycket trevligt, satt och pratade! Hade de hur trevligt som helst sen hoppade jag på bussen köpte fika på pressbyrån och hoppade på nästa buss och åkte hem tsm med Bea :)) resten av dagen har jag möblerat, duschat, bäddat rent och snyggat till de här hemma. Jag gör ett tidsinställt inlägg till er imorgon för hinner inte blogga tror jag:)) men massa kramar så hörs vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0