hur ska man va en god vän?

Vad ska man göra egentligen när man känner att man gör sitt allra bästa för att visa sin kärlek till alla sina vänner. Jag sätter mina vänner framför mig själv och blir jätte ledsen när dom inte har de bra medans jag har de skit så tänker jag bara på hur dom har de. Jag vet verkligen inte varför man hela tiden ska få sagt till sig att man "inte är en bra vän" när man vet att man verkligen gjort allt man kunnat. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag är så himla upprörd just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Mina vänner, det finns inga bättre vänner på denna jord. Skulle inte klarat mig utan er men tycker man inte att jag är en bra vän varför då lägga ner energi på mig då. Jag påstår inte att jag är bästa vännen man kan ha det enda jag påstår är att jag är mån om mina vänner, omtänktsam, lyhörd och gör allt jag kan i min makt för att mina vänner ska må bra, kommer med råd, finns som stöd.. Ja allt vad mer kan en vän göra. Jag uttrycker alltid mina känslor som jag har för mina vänner för livet är för kort man måste tala om hur mycket man älskar varandra en gång för mycket finns inte när de kommer till vänner. Jag skulle skriva en hel bok om hur mycket jag tycker om var och en men de är inte kul att höra såna här saker. Kände bara att jag behövde skriva av mig för jag är så himla upprörd.. Men säg mig vad mer kan man göra? Massa kramar på mina underbara läsare och hoppas ni har de bra i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0