ny adress

Hej på er alla mina fina läsare :) I lördags flyttade jag ut ur min lägenhet och hem igen.. Det blir allstå 3 adresser på ett år, nån som gillar och flytta kanske? Njae kanske inte. Tog lite bilder så ni ska få se hur jag har de nu :) fast bor i en stor villa så detta är inte allt haha :) Idag va jag till lägenheten och städade lite hade så tråkigt så de fick bli så. Tog med mig sötnosen också såklart och så blev de en lång promenad när de va klart. Har väl inte hänt så mycket idag egentligen.. Tog en lång promenad med pappsen, farbror och fasters man :) men de va så jävla halt så tog bussen hem efter lite mer än halva biten! Fryser fan fortfarande haha och Coco han sover som aldrig förr! I HELGEN SMÄLLER DET MED MIN KVINNA! FYFAN VA VI SKA RÖJA. Har en massa utgångar att ta igen så nu jävlar ska de släppas loss:) Längtar som fan till fredag nu... Aja blablablabla kram på er underbara människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0