ilskan som uppstår.....

.... när man kommer hem och ser att hunden tuggat sönder spegeln! Omg jag blev så arg så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Ringde till mamma och gapa och skrek och hon fatta ju ingenting eftersom jag bara malde på men ah usch fyfan de va inge kul. Men nu är vi sams igen men det blir att köpa en ny spegel i alla fall........ KUL! Är glad att den inte åkte dän från väggen eller något och gick sönder för bryr mig mer om han än spegeln om de skulle hända något så tur att den sitter ordentligt på väggen och att han inte kom till skada :) Tänkte inte på att det var torsdag idag haha :) Imorgon ska jag ju hem till Bea och ha tjejkväll typ sen på lördag ska jag hem till Idah :) Kanon helg kommer de bli! Saknar min älskling Malin bara :(<3 Nej nu ska jag äta något och kolla på PH men hoppas ni mår bra och allt så hörs vi imorgon :) massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0