torsdag/fredag

Hej alla fina läsare! Hade lite blogg torka igår för jag hade fullt upp hela dagen verkligen :) Först så kom Malin & Sofia över, mina änglar! Vi åt lite mat och massa annat gott, jätte kul att träffa dom eftersom de va ett tag sen jag såg mina käraste! Sen när det blev natt så gick jag över till Bea och hade mys & massa prat där :) Runt typ 02.00 på natten gick vi över till mig en snabbis också så hon skulle få se hur jag bodde. Inte träffats på ganska länge så det var hur ruuuuuligt som helst :) 

OCH idag ska jag möta upp Bea och sen gå och hämta ut mitt paket och köpa hårfärg eftersom mitt hår är helt livlöst så det måste ordnas till känner jag :) Sen blir de hem och städa innan Felicia kommer :) Super taggad verkligen inför ikväll!! Nej men nu ska jag äta något håller verkligen på att hungra ihjäl just nu. Massa kramar på er så kanske vi hörs sen. De är knas med min mobil drf jag inte kan ladda upp bilder och så men de löser sig hoppas jag. Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0